Att fylla 20 pa BALI





Ja herrejosses, att fylla 20 ar och vara pa Bali, de ar inte var dag det hander direkt. Hangde forst hela dagen vid poolen och hade det hur skont och mysigt som helst. Sedan var det upp och fixa sig for kvallens festligheter och vad hander da? JO, da gar strommen! Great liksom. Fick gora iordning oss med hjalp av ett stearinljus och en ficklampa.. Va ju lagom glada och taggade da kan jag saga. Sen precis innan vi skulle ga, sa kommer den tillbaka. Och tur va de, for trots att vi bara hade mascara sa var det svart lite har och var.. Sen nasta motgang, det totalt os regnar! Sa det var bara att ringa en taxi som tog oss till restaurangen vi ville till pa Poppies lane 2. Efter jatte god mat var det saklart fest som gallde och vi borjade pa ett stalle med live musik dar vi traffade nagra trevliga killar som vi rokte vattenpipa med. Sedan gick vi vidare till ett stort dansstalle, kommer inte ihag var det hette, men hade iaf as kul! Tillslut var vi hemma vid halv sex pa morgonen efter en for javlig moppefard. Bella tyckte de va as kul men jag tyckte dom korde alldeles for fort och var livradd och sa sakert minst tio ganger "Not too fast, but you have to follow her", och Bella ville ju inte aka saktare sa jag fick halla i mig bast jag kunde.. Sa, min fodelsedag blev lyckad trots att vi inte riktigt hade turen pa varan sida alla ganger. Men som dagt, att fylla 20 och vara pa Bali, det hander ju inte var dag och jag ar mer an nojd med min fodelsedag :)

Kommentarer
Postat av: Stina

grattis! :)

2010-02-26 @ 17:44:31
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: wilma

Ett stort grattis!!!!!!!! <3

2010-02-27 @ 08:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0