Roxette

Roxette hade ju konsert här i Halmstad igår och jag fick jobba trots att jag egentligen skulle vara ledig.. Kändes helt okej först men senare på dagen ringer Bella och meddelar att hon och Angelica var påväg ner till Halmstad för att gå på konserten om de finns biljetter kvar.. Då blev man ju inte bara lite bitter! Mitt enda ljus var då att fina Anna jobbade också. Nä men vad händer då när vi kommer till jobbet? Jo, hovmästaren ger Anna i uppdrag att duka HELA K-hallen ensam! Och de va ingen vanlig dukning heller.. 3 olika glas, bestick till mer än trerätters, kaffekoppar, olika servetter och tralalalalaaa.. Herrejösses! Tyckte så synd om henne.. Att gå där ensam lär ju inte kvala in på topp tio av roliga lördagskvällar.. Och tråkigt att inte få jobba med henne ändå! Sen hade vi planerat att åka in till stan efter vi slutat vid ett och kolla läget, kanske gå ut någonstans. Nä men då var Hanna som jag bytte med schemalagd till 4, så bye bye utgång och hej hej mera jobb. Fast kvällen/natten slutade faktiskt bra trots allt för det var Roxettes efterfest med buffé osv som vi skulle ha hand om.. Det var ändå kul att vara med på och dom var jätte trrevliga! Så, jag fick alltså se Roxette tillslut ändå, på närmare håll än dom flesta dessutom, men tyvärr inget spelande och sjungande utan bara en massa ätande, minglande och rosédrickande..

Nu idag väntar jobb ifrån 17, och imorgon jobbar jag hela dagen. Hello Sweden skulle ha någon golftävling, tror jag att det var, för en massa avdankade gamla idrottstjärnor. Det största eventet vi har på hela året tyckte jag någon sa.. Så lär väl bli att göra nu i dagarna! Vi hörs och ha det gött. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0