Lördag


Dagens.

Har jobbat som en tok dom senaste dagarna så har haft ett liv lika med noll gånger noll.. 29 timmar på två dagar, så ska bli riktigt riktigt skönt att va ledig nu ända till tisdag! Idag skiner solen i Halmstad, dock känns det att de är mer höst än sommar när de gäller värmen. Gått en runda på stan och shoppat lite. Ett par jeans, kalender till skolan, och ett par träningstajs typ. Hoppas att de ska öka motivationen lite, haha..

Ikväll är det premiär för Club Nasa på Moon och jag är sjukt taggad. Kommer bli bra kalas kan jag lova, inte minst på förfesten där innan då det ska utdelas riktigt grymma godiebags. Kollade in Amandas blogg och t-shirtarna va dösnygga!
Nu hälsar jag motvilligt klädpaniken välkommen.. Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig!! Högklackat i alla fall, men sen då? Blir att prova, prova och prova antar jag men tiden är knapp så bäst att sätta igång! Trevlig kväll på er! Puss och skål.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej Sandra hur mår du??



Kika gärna in på min blogg(;

2010-08-29 @ 07:25:34
URL: http://wilmabunz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0