And if you wanna hear the rest baby listen to the story as it goes on


Bild från Hoffmaetrso och Liseberg i fredag. Fasen så bra dom va eller!! Helt sinnes. Ångrar inte en sekund att vi åkte. Som man såg ut efteråt. Regnade ju en hel del alltså, men inget man brydde sig om under konserten. Vi bara hoppade, sjöng med och njöt! Synd att man inte kan lite fler låtar bara.. Men så är det ju alltid nästan. Sen åt vi as goda våfflor med grädde och drack varm oboy innan vi begav oss hemåt.

Så sov alltså i Tranemo hos Bella. Trevligt! Sen tåget tilllbaka igår och blev hämtad av Jullan och sen körde vi lite mys med taccos och godis. Inte fel en regnig lördag! Nästa lördag blir det däremot utgång!! Var längesen nu..

Idag har jag tränat Body pump med Anna. Det jobbigaste jag gjort på väldigt, väldigt länga kan jag lova.. Mina armar skakade efter 20 minuter.. Kanoners! Men tog igenom mig passet iaf, sen är ju frågan om man kommer kunna gå imorgon eller inte.. Det återstår att se. Ikväll blir det lugnt, tv och lite tidningar kanske. Där har ni min helg! Nu inväntar vi nästa.. Haha. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0