30 aug. Congratz Mammi


Inte många bilder jag har på min kära mor på datorn. Här är i alla fall en från studenten. Söta dom är va? matchat och allt.. Haha. Idag fyller alltså mamma år och det ska vi fira. Pappa är inte hemma så jag och Lisa har fixat lite mys och olika överraskningar nere i vårat lilla krypin ikväll!

Annars har jag gjort lite ärenden idag. Va inne på söndrumsvårdcentral och skulle se vad dom hade att säga om mitt extremt fula ärr jag fått på armen när jag skulle ta bort en leverfläck. JO men det serni påstår dom att dom förvanat mig att alla får ett litet ärr och i vissa fall, som i mitt då, så blir dom stora och putar ut.. Klart som fan att dom inte sagt de, då hade jag väl för fasen inte tagit bort den eller.. Va så irriterad så jag visste inte vad jag skulle ta vägen!
Sen nu håller jag på och ringer till skolan, nä men då har dom tydligen bankholiday idag så ingen som jobbar och kan hjälpa mig mitt i min panik.. Har nämligen inget boende än och börjar skolan den 20e (som är väldigt lulligt med tanke på att alla andra ettor alltid börjat i oktober) men är det så så måste jag flyga dit nu i helgen eller början på nästa vecka och gå på visningar.. Skulle vara mycket tacksom för svar, kanske har ett flyg som måste bokas innan det blir ap dyrt. Men med tanke på att jag ringt typ 20 gånger nu så är mitt hopp inte uppe bland molnen.. Ååå, bra dag eller.. 

Hursomhelst ska kvällen bli toppen! Mamma är värd att var den som blir lite uppassad för en gångs skull, det händer väl inte alltför ofta. Grattis mamma. Jag älskar dig! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis bästa Barbro! Snart ses vi pusskram

2010-08-30 @ 15:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0