Let´s take a bite of the big apple












Inte helt otippat kanske så föll jag pladask för New York. Där vill jag bo. Hade någon vänlig själ fixat en liten lya hade jag dragit på momangen. No doubt! Tre dagar var på tok för lite, särkskilt när magen tyvärr inte var precis som den ska.. Fyy, så jäkla typsikt! Blev iaf shopping i massor och en och annan sevärdhet. Mycket bättre avslut på resan tycker ja inte vi kunde fixat.
Nu sitter jag här och håller tummarna för att mina väskor ska komma med flyget klockan 6. Skulle vara perfekt för då kan pappa hämta upp dom påvägen hem från Oslo. Snälla, snälla väskor come to mama!

Kommentarer
Postat av: lisa

åååh! fint och så söta är ni!

2010-04-09 @ 19:57:19
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: M

åh jag vill ha er här igen. :´(

2010-04-10 @ 02:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0