Inspiration


bild från fashiontoast.com

Snyggt, slappt och simpelt!! Lite fyndigt av mig, tre s.. haha. I alla fall, så skulle jag vilja se ut idag. Istället sitter jag här inne i mjukisbyxor, pappas tisha och ringer runt till en massa högskolor och ställer tusen frågor. Faan, imorgon är sista anmälningsdagen och jag vet inte vad jag vill gå!! Ångest? Ja det kan man säga!
Men ska nog ta en paus nu och ge mig ut på en springrunda vid havet istället. Mamma anmälde mig, Lisa och henne till vårruset igår, ett lopp här i Halmstad den 4 Maj.. Efter 9 veckors glidande kanske det är dax att röra på fläsket lite, jag måste ju vinna över mamma. Jag ska vinna över mamma. Punkt. Haha, kanske låter töntigt men vi är precis lika tävlinginriktade båda två, till och med på en sån här grej, so no time to waste! Klara färdiga gå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0