Festivalsugen någon?




H&M´s fahion against aids kampanj gör mig ju inte bara lite sugen på att åka på någon festival i sommar.. Hultsfred, Peace and Love eller kanske Emmaboda? Någon ska vi väl kunna passa in. Eller va säger ni brudar, någon som är på? I vilket fall så längtar jag tills kläderna kommer i butik. Det finns ju utan tvekan ett och annat plagg min garderob skulle gilla.

Annars har jag bara hunnit med att jobba idag och efter det en springrunda uppe vid Gallberget, där vårruset går om två veckor. Och jävlar i havet så mycket backar det var där. Inget för mina svaga ben och dåliga kondis. Hårdträning nu i två veckors tid känns aktuellt!
Nu börjar Buffy och Vampyrerna på tv400. Har jag inte sett på år och dag så det får man ju inte missa! Ha det, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0