Why me?

Okej det är ingen nyhet att jag är sjukt oteknisk, men för det så behöver väl inte varenda jävla pryl jag äger krångla?! Efter att bara haft den bärbara datorn i en månad så slutar den fungera, vill inte sammarbeta alls! Så var på On Off idag och dom var tydligen tvungna att återställa datorn.. Är väl inte så farligt egentligen men kul när man glömt spara alla bilder och sånt på ett Usb och sen raderat korten på kameran! Nää inte alls kul.. Där var dom balbilderna och andra sommarbilder... Tur att Lisa har en del sparat på sin dator som hon tagit med sin kamera i alla fall :)  Och tror att jag kan ha lite på datorn därhemma också, men verkligen inte allt.. Det tråkiga är ju att sånt inte går att ersätta heller. För att vara lite positiv i all denna negativitet så är jag väldigt glad att jag inte hunnit radera London-bilderna :) Lite tur i oturen kan även jag ha!

Kommentarer
Postat av: lisa

SANDRA NU MERA ÄR DU KLUMPEN NUMMER 1 I FAMILJEN!

2009-09-30 @ 22:08:53
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0