Shopping London




Orkade inte ta på mig kläderna så detta får duga.

Första bilden: Kavaj/Kofta från H&M, Skjorta från Primarks killavdelning, Väska Primark

Andra bilden: Tjocktröja Primark killavdelning, Trosor Primark, Haremsbyxor Primark, Smyckerna är lite blandat från bl.a Primark, H&M och marknad, Mössa Primark, Solglasögon fake Rayban från en riktig Julia affär (hon ville gå in i alla turist affärer där det bara finns skit och plastsmycken typ)

Och mina kära Converse förstås men dom kommer ju inte hem förräns på måndag. Som ni ser blev det mycket Primark. Tyvärr inget Top Shop för det jag ville ha där inne va alldeles för dyrt. Fanns ett par as snygga ankelboots men känner inte att jag har råd att lägga ut 1200 kr på ett par högklackade skor som jag vet att jag inte kommer använda så mycket... Jaja, så det får bli att gå på jakt i här hemma istället!

Kommentarer
Postat av: mia

sweet =) ser bra ut stumpan. hihi

2009-09-25 @ 16:16:57
URL: http://mariavjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0