Home sweet home

eller är de så? Nja, jag hade lätt kunnat trivas i London. Och antagligen hade jag väl mer eller mindre bott på Starbucks. Chai latte in my heart! Och shoppingen behöver jag väl inte ens nämna...

Hursomhelst, sitter i bilen med mamma nu påväg ner till Halmstad. Har lite ärenden att göra och så ska jag ta med mig den andra bilen hem eftersom mamma och pappa åker ju till London dom med nu i dagarna. Och jävla tur är de, för smarta jag råkade ju köpa ett par för små converse, i 35or! Men nu kan dom ju byta dom åt mig :) Fast grejen var den att höger foten passade när jag provade och med en hungrig och gnällig Julia orkade jag inte ens prova vänstern. Sen när vi skulle ut och äta igår och jag skulle inviga mitt nya köp så börjar den vänstra skava på lilltån innan jag ens hann gå nerför gatan! Not so fun! Men bra att det löste sig nu ändå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0