Gårdagens



Skinnimitation H&M, "Min lilla räv" Lisas fuskpäls, Tisha från Gina, Skjorta Primark, Levis shorts Weekday second hand, Boots Din sko

Såhär såg jag ut igår när jag entrade biomörkret.. Älskar fortfarande jeansshortsen sen i somras så tänker fortsätta använda dom men nu med strumpbyxor till istället för bara ben tyvärr, som är absolut snyggast egentligen. Och vet ni, jag blev själaglad när jag hittade Lisas lilla fuskpäls till halsduk i Halmstad i torsdags. Hon har förmodligen glömt att ta med den till London så nu har jag den all by myself i 3 månader tills hon kommer hem igen :) Höhö. Ibland måste man ha lite tur också!
Bion igår då. Jo den va faktiskt riktigt bra! Fast man kände sig lite lost ibland.. Hängde inte riktigt med på hur vissa personer var inblandade och så men i det stora hela är den helt klart sevärd! Dock tycker jag nog att den första var bättre..


Kommentarer
Postat av: lisa

DEN har jag glömmt av! NAJ! hahah

2009-09-27 @ 15:33:03
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0