Luck is my enemy

Jahopp då var det tillbaks på ruta ett... igen! Var tvungen att lämna in datorn idag och denna gången hjälpte det tydligen inte med en återställning utan nu måste dom skicka iväg den på lagning. "Karma is a bitch".. Ja, jag höll mer än med dig om det innan Mia. Men vad har jag gjort för att förtjäna sådan otur? Är väl inte guds bästa barn, men vem är de liksom?! Jaja, som ni kanske fattar är jag ganska arg. Har alltid otur med allt som har med teknik att göra plus att jag är riktigt oteknisk, så ingen super lyckad kombination direkt. Tur iaf att jag fick en lånedator. Hallelulja för det! Är ju trots allt ett riktigt bra tidsfördriv i dessa tider..

Kommentarer
Postat av: lisa

sandra duär oteknisk, klumpig som tusan eftersom du gör av med alla mina saker. OTUR, jaaa du har bara bad luck! Bäst att se till så det vänder snart LOVE!

2009-10-10 @ 11:56:15
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0