Fredagsmys...

..har jag och Joanna idag :) Började med att springa/gå runt sjön (Joanna jag instämmer du behöver slipa på konditionen lite, hihi). Sen gick vi till simhallen och solade samt bastade. Mycket skönt! Men attans så jag har bränt mig. Lägger väl sig till imorgon får vi hoppas :) Nu blir det ICA för lite inhandlande av diverse godsaker inför kvällens och morgondagens bravader.. Imorgon är det ju, som tidigare sagt, Svenljunga marschen och laddningen pågår redan för fullt gott folk! Först ikväll med ett hejdundrans fredagsmys bestående av massvis med godis och mat och imorgon ska vi till Benjamin tidigt för att dricka lite "inpirational liquid" innan vi ger oss ut i skogen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0