Född med otur?

Det känns som att allt händer mig, jämt. Är det inte det ena så är det det andra.. Blev ingen utgång igår. Var för mycket som tog emot; vädret, oplanerat (vilket iofs brukar bli som roligast), var inte säkra att vi skulle komma in på harrys och trägårn känns knappast som ett alternativ.. Hursomhelst så blev det lite myskväll hos Bella med vin, tacopaj, naturgodis och massa prat :) De gillas de också. Men mitt i alltihopa när jag ska ta ett bett på min godis så känner jag att jag tuggar på något hårt. Och de kunde inte vara godisen för de var bara vanlig vitchoklad med en torkad jordgubbe i.. Så jag spottar ut det och så ser jag att en bit av min tand har lossnat!! En fjärdedel! Hur fan gick de till liksom? Bella:"Sandra, ska jag skratta eller gråta?" Så satt vi där och skrattade som vanligt.. Jag menar jag hade ju inte ont eller nåt, det bara känns lite konstigt när jag känner med tungan. Men ska boka tid hos tandläkaren imorgon ändå. Fyyy, gillar inte tandläkaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0