....

Ikväll blir det spinning. Göttans! Finns nog inget man svettas så mycket av som det.. Som en dränkt katt varje gång ju, men skönt är de. Är fortfarande inte klar med klänningen som jag började på igår. Tar längre tid än vad jag trodde men man vill ju att det ska bli bra så det gäller att vara nogrann.
Kom på en grej innan, det är ju höstlov denna veckan för dom som går i skolan, och vet ni vad jag gjorde stora delar av mitt sista höstlov förra året? Pluggade!! Fattar inte hur jag orkade, det känns så himla långt borta och längesen nu.. Men lärarna hade ju varnat oss att skrev vi inte våran "first draft" på extended essay så var vi mer eller mindre körda eftersom det skulle komma tusen andra arbeten, redovisningar m.m att göra innan jul. Och dom hade väl rätt kanske.. Slapp iaf den där sista paniken som många hade innan allt skulle lämnas in. Ja, är det något man kan efter tre år på IB så är det att plugga och nu efteråt är jag jävligt glad att jag tog mig igenom det!
Haha, nu låter det som jag inte hade någon fritid alls, men jodå det festades på ganska bra, vissa perioder kanske lite för bra ;) Men så ska de va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0