A gray and rainy day




En äkta höstdag idag; grått och regnigt.. Ingen höjdare faktiskt, men jag trotsade regnet och gav mig ut på en liten joggingrunda runt kroksjön innan. Mycket skönt och nu känner jag mig riktigt nöjd med mig själv :)
Igårkväll hade jag och bella lite idolmys på kvällen och bakade bl.a världens godaste kladdkaka. Mumma! Sen satt vi och tjötade och helt plötsligt var klockan kvart över tre till våran stora förvåning. Men tiden går ju fort när man har trevligt som man säger..
Fasiken så taggad jag är inför nästa lördag då Svenljunga marschen står på schemat :D Hoppas verkligen bara att vädret är bättre än idag! I vilket fall är det fullt ös som gäller och med min specialgjorda varma oboy kan det ju inte bli annat än succé :) Höhö..

Ha det gött! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0