Saturday night

Skinnkjol H&M, tisha från Weekday, Skor Skopunkten, Smycken från bl.a H&M, marknader.

Igår var det som sagt lite party på tapeten. Var tänkt att vi skulle dra in till Harrys i Borås men blev aldrig så.. Lite synd, men hade kul ändå. Får hoppas att de blir Borås en annan gång snart :)
Nu är jag nere i Halmstad igen efter att ha kört i både mörker och regn. Inte den bästan kombon direkt. Men ville inte ju åka för tidigt och riskera att farbror polis skulle stå vid någonstans vid vägen och vinka in mig.
Nu ska det kollas Gossip girl och sedan lite film. Ha en mysig söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är SÅ fin o snygg!!

varför gjorde du och robin bengtsson slut igentligen?

2009-11-15 @ 21:39:46
Postat av: majapersson

hahhahahh förlåt men jag kan inte hålla mig. söt du är sandra :) (skrattade inte för bilden)

2009-11-17 @ 04:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0