New Moon

Gissa vem som ska gå på premiären av fortsättnigen av Twilight, New Moon? Ingen mindre än jag och lilla fröken Bengtsson :) Yes, yes, yes!! Har längtat efter att se den enda sedan jag såg Twilight första gången och efter jag läst boken blev jag ännu mer sugen. Säger bara den där Edward Cullen! Gaaah, typ världens bästa ögongodis. Julia, bring some napkins för det finns risk för en del dreggel! Känns nästan lite fjortis över det där, men när det gäller han så ÄR det ok!
Att få tag på biljetterna gick inte så lätt som jag trodde.. Jag hade tagit reda på att dom skulle komma upp på sf idag så satte på datorn direkt på morgonen, men klockan sex var tydligen för tidigt för då fanns det inget där.. Okej tänkte jag, jag tar det på lunchen, dom kan ju inte tagit slut redan då.. Klockan 12 fanns det 41 platser kvar, men då var problemet istället världens segaste dator och tillslut gick det inte ens att gå in på sidan. Attans! Då var det bara att hålla tummarna och hoppas på att det fanns några platser kvar vid halv 3 rasten och för en gångs skull hade även jag lite tur så ynka 3 platser var lediga :)
Så nu kan vi gå på premiären som vi sagt sen i somras.. High five Jullan!!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Nej Sandra, det ÄR inte okej!

2009-11-04 @ 22:21:10
Postat av: julia

gött. ska ni på den 23.59 den 19e då?

2009-11-04 @ 22:57:43
Postat av: Mia

dont even try honey, he is mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-05 @ 04:07:59
URL: http://mariavjohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

nepp julia den 20:e.. men de är ju premiären egentligen för den 19e är så kallad smygpremiär. hihi. och dom biljetterna var slut för längesen.

2009-11-05 @ 20:30:23
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: julia

okej gött, jag o mirre ska också på den då :)

längtar, även om jag inte är riktigt lika besatt av honom som du och mia =) hihi

2009-11-06 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0