Living For The Weekend

Äntligen fredag imorgon och en välbehövlig helg på ingång! Och i helgen blir det hemresa till Tranemo och förhoppnigsvis utgång :) Ser ut som att det kan bli Borås och Harrys vilket man inte tackar nej till såklart. Kommer inte ens ihåg senast jag gick ut i Borås, inte okej! Jag menar vid den här tiden för ett år sedan fanns inget annat än Borås (och ja, mestadels Swing) på helgerna.. Men som man säger; var tid har sin charm och så även den.

Idag efter jobbet fick det bli ett pass på friskis. Lika skönt som det är efteråt, är det jobbigt under passet. Man tror ju att man som gammal fotbollsspelare ska ha benmuskler, men icke. Det är istället det stället som mest får sig en omgång. En sak är i alla fall säker, jag har fått erfara hur viktigt det är att stretcha efteråt.. I måndags skippade jag det för att åka hem till fotbollsgalan, men aldrig mer. Den träningsvärken, den träningsvvärken.. Ja den var som först borta idag.

Nu blir det tv-tittande i soffan och sen ska jag försöka komma i säng i tid. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0