Do blondes have more fun?



Är vi inte heta som blondiner? Haha, svar nej! Ska nog hålla oss till mörkt, i mitt tycke iaf. Men tycker att det är kul att lura en och annan ibland att man ska blondera sig. Fattar inte att alla går på det ALLTID. Och jag som inte ens kan ljuga, men det tror folk tydligen på men inte utan en hel del roliga reaktioner.. hehe.

Imorgon är det ju som sagt den efterlängtade New Moon premiären :) Då får jag äntligen återigen dreggla över snyggingen Pattinson och så får jag äntligen träffa Julia igen! Blir ju inte så ofta nu för tiden tyvärr..
Perukerna fick inte följa med hem, så imorgon är det två brunetter som drar till Borås och vi kommer ha minst lika kul för det, trust me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0