SnyggtSnyggtSnyggt!!



Eller hur? Me like a lot. Vill verkligen ha något i metallic. Så snyggt! Får bli att kika runt i affärena i Stockholm näst nästa helg :) Längtar ihjäl mig typ..

Mina veckor ser verkligen likadana ut nu förtiden, måndag till fredag: jobba, träna, sova. Jobba träna, sova... Jaja, inte träning varje dag, men tre dagar i veckan när jag är här i Halmstad på veckodagarna försöker jag hoppa i takt med tanterna (och en och annan ungdom) på friskis.

Jag måste bara berätta dagens skämt. Idag på jobbet kom det fram en kille till mig och frågade om jag är på jobbet den 13e? Det är ju en söndag tänkte jag och svarade nej. Men dagen innan eller efter då, undrade han sedan. Ja, de är jag väl svarade jag.. Bra, säger han då, för vi har röstat och du ska vara våran Lucia! HAHA, jag bryter ihop helt och svarar, NEEEJ jag kan inte sjunga! Ni vill inte höra mig sjunga jag lovar! Hans motivering: Du är ju yngst och docksöt. Men jag menar en tondöv Lucia kanske inte är vad man önskar för julefriden. Nej tack, den har jag inte planerat att förstöra. Ni som känner mig vet vad jag pratar om.. Sen kanske han inte var 100 procent seriös, det vet jag inte. Lättlurad är jag ju också, så det är mycket möjligt att han drev med mig. Men ändå! Not gonna happen.

Kommentarer
Postat av: mia

haha det skulle jag vilja se. en docksöt och tondöv lucia, låter som en spännande kombination.

2009-12-02 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0