Årets julklapp?


Tyllkjolen. Ja i alla fall om man ska lita på Beyond retro.. Tycker att det kan vara as ballt men vet inte om jag skulle använda det, så blev inget köp där i söndags. Men man ska aldrig säga aldrig, det är ju något man lärt sig genom åren.. Har förresten hört att spikmatta ska vara årets julklapp. Har aldrig provat men folk som har verkar tycka att det är skönt. Är inget jag önskar mig kanske, men dom lite äldre generationerna skulle säkert uppskatta en sådan julklapp.
Börjar känna mig lite stressad nu angående julklappar. Vad ska man köpa till mamma och pappa liksom? Dom önskar sig ju aldrig något annat än "snälla barn".. Kul! Lisas julklapp är iaf inhandlad och klar och Mias ivägskickad till staterna :) Kommer kanske inte komma fram i tid tyvärr. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Eller hur Mia? :)

Kommentarer
Postat av: Anneli B

Tjing...jag vet vad mamma önskar sej...RING MEJ..kramis!!

2009-12-17 @ 22:14:08
Postat av: Mia

haha precis =P längtar hihi

2009-12-17 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0